The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

vrijdag 20 februari 2015

Handwerkbeurs Zwolle!!

Wat gaat de week toch snel! grrrr.
Zo ben je al weer een week verder.
Vorige week lekker naar de beurs geweest.

Hier mijn buit!


Het was een heerlijke dag.
Alleen had deze fotograaf het fototoestel vergeten.

We hebben ook zoveel gezien,
 dat ik zelfs met mijn telefoon geen foto's heb gemaakt.

Afgelopen week weinig aan de Gossip gewerkt.
Moest veel werken en ook nog extra ivm zieken.

Ik ben aan een geheim projectje bezig.
Ik laat jullie het zien als het helemaal klaar.

Morgen hier een verjaardags quiltdag.
Dit is nog voor mijn 50 ste verjaardag.

Heerlijk toch!!

Nu de appeltaartjes uit de oven halen,
met Mayra naar buiten.
Vanavond nog werken.

Tussendoor misschien nog een klein steekje!!

Iedereen een fijn weekend.

groetjes Merian en Mayra.

4 opmerkingen:

  1. Een leuke buit, Meriam.
    Veel plezier morgen.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je blijft jarig!!! Fijne Bee. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben een beetje aan het bijlezen. Wat heb jij een mooie zachte lapjes gekocht zeg! Zit er verlekkerd naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen