The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

woensdag 4 juni 2014

Yes, het laatste blok van de HSH is af!!!!

Yes, het laatste blok van de HSH is af.


Allemaal bij elkaar.
Ik vind hem Super, ben er erg blij mee.



En waarom zitten er nu allemaal randjes om de blokken.
Ik kwam erachter dat de blokken niet gelijk zijn.
Het middelste blok van blok bepaalt  de grote van de blokken.
Dan maar om elk blok een randje.
Ietsje meer werk.
En dan krijg je het volgende dilemma.
Ga ik er nog een sashings tussen zetten of niet.
Al veel stofjes er tussen gehad, en elke keer is het net niet.
Het wordt geen geheel.
Misschien ga ik de blokken toch zo aan elkaar zetten.
 Wat vinden jullie?

Afgelopen zondag hadden we onze terugkeer dag van het Dotten Quiltweekend.

We hebben heerlijk in de tuin gezeten.
Echt relaxen.


 Een groepje aan de ene kant van de tuin.


en aan de andere kant.

En er werd een mooie oude quilt geshowd door Dorry.


De Home Sweet Home van Johanke, is echt een beauty.


De Mosaics van Anita, kijk maar bij haar.


Het was een heerlijke middag.
Een rondje door de winkel, zijn dit de lapjes geworden die mee naar huis zijn gegaan.


En afgelopen vrijdag zijn we nog naar Hooge Mierde geweest.
We hebben daar lekker gewandeld.
Ongeveer 6,5 km gelopen (puff).

En natuurlijk gaat het fototoestel mee.
Onze ondeugd.
Zie je die zwarte poten.
Eerst het water in en dan rollen door het zwarte zand!!!'
Het witte ronde bot heeft ze voor haar verjaardag gehad.



Dit was het weer.
Groetjes Merian en Mayra.



7 opmerkingen:

  1. Het was een leuke reunie zondag. De HSH komt goed. Laat maar lekker even bezinken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind jouw HSH heel mooi, ook de kleuren, als je het mij vraagt zou ik de blokken zo met deze randjes aan elkaar zetten zonder nog sashings er tussen. Veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De reunie was gezellig.
    De HSH's zijn mooi.Ik zou de blokken zo aan elkaar zetten, denk ik.
    Succes, grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hsh is prachtig en ik ben ook helemaal weg van die hexagonnenquilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve kleurtjes heb je gebruikt voor je home sweet home, prachtig zo bij elkaar!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je HSH is heel mooi, laat het even rusten dan zie je meestal hoe je het wilt oplossen.Jammer dat ik er niet bij kon zijn Zondag,het ziet er supergezellig uit .OO en die mooie hexagonquilt van Dorry,wat een plaatje.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I can't find a translation button so I can only comment on what I see. Love your house blocks and the other lovely quilts shown. The hexi quilt is gorgeous.

    BeantwoordenVerwijderen